Bestsellery
Bakuli naturalne 100g
Bakuli naturalne 100g
3,00 zł
komplet
Mehogany główki 10szt.
Mehogany główki 10szt.
5,00 zł
komplet
Calla 18cm 12szt. BIAŁY
Calla 18cm 12szt. BIAŁY
9,60 zł
komplet
Calla 38cm 12szt. CZERWONY
Calla 38cm 12szt. CZERWONY
13,20 zł
komplet
Calla 38cm 12szt. ŻÓŁTY
Calla 38cm 12szt. ŻÓŁTY
13,20 zł
komplet
Bakuli wybielane 100g
Bakuli wybielane 100g
4,00 zł
komplet
Bazia Hogla naturalna 20 sztuk
Bazia Hogla naturalna 20 sztuk
4,00 zł
komplet
Calla 38cm 12szt. POMARAŃCZOWY
Calla 38cm 12szt. POMARAŃCZOWY
13,20 zł
komplet
Calla 18cm 1szt. ZIELONY
Calla 18cm 1szt. ZIELONY
1,00 zł
szt.
Palm Spear 10sztuk
Palm Spear 10sztuk
7,00 zł
komplet
Calla 38cm 12szt. BIAŁY
Calla 38cm 12szt. BIAŁY
13,20 zł
komplet
Reklamacje i zwroty
ZWROTY
 
 
czas na zwrot: 14 dni

 
adres do zwrotu:
F.U.H. AMRA
ul. Matejki 76
56-500 Syców
 
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@fuhamra.com. Przesyłkę należy nadać na adres: F.U.H. AMRA Michał Potyrała ul. Matejki 76 56-500 Syców
 
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
 

REKLAMACJE

 
Procedura reklamacyjna:
 
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@fuhamra.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe