Bestsellery
Bakuli naturalne 100g
Bakuli naturalne 100g
3,00 zł
komplet
Calla 18cm 1sztuka BRĄZOWA
Calla 18cm 1sztuka BRĄZOWA
1,00 zł
szt.
Calla 18cm 1 sztuka CZERWONa
Calla 18cm 1 sztuka CZERWONa
1,00 zł
szt.
Protea Gerbera 1 szt
Protea Gerbera 1 szt
2,30 zł
szt.
Palm cup gł. 10szt. kwiat orzecha
Palm cup gł. 10szt. kwiat orzecha
5,00 zł
komplet
Bakuli wybielane 100g
Bakuli wybielane 100g
4,00 zł
komplet
Lotos duży główki 10szt
Lotos duży główki 10szt
6,00 zł
komplet
Lally petals wybielane 100g
Lally petals wybielane 100g
5,00 zł
komplet
Calla 38cm 1szt. BIAŁY
Calla 38cm 1szt. BIAŁY
1,40 zł
szt.
Kora kokosowa naturalna 0,5kg
Kora kokosowa naturalna 0,5kg
11,00 zł
komplet
Lally petals naturalne 100g
Lally petals naturalne 100g
2,50 zł
komplet
Reklamacje i zwroty
ZWROTY
 
 
czas na zwrot: 14 dni

 
adres do zwrotu:
F.U.H. AMRA
ul. Matejki 76
56-500 Syców
 
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@fuhamra.com. Przesyłkę należy nadać na adres: F.U.H. AMRA Michał Potyrała ul. Matejki 76 56-500 Syców
 
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
 

REKLAMACJE

 
Procedura reklamacyjna:
 
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@fuhamra.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe